明天就是西洋ㄉ鬼節- 萬聖節 了...

身為英文老師ㄉ我當然不免俗ㄉ準備了一些糖果給我ㄉ那些大鬼和小鬼們...

(希望他們吃了老師ㄉ糖後.. 就不要再搗蛋了.. 雖然我知道那有可能只是我ㄉ妄想... )

但...

天下沒有白吃ㄉ"糖果"~~

所以今天我就準備了幾個英文謎語讓他們明天猜猜...

以下為幾個例題讓大家動動腦歐~~~

1.Which has more legs, a cow or no cow?

2.What is black when it is clean and white when it is dirty?

3.What will make more noise in your house than a dog?

4.What has three hands but only one face?

5.What did the big chimney say to the little chimney while working?

6.Which can move faster, heat or cold?

7.Who always drives his customers away?

8.How do we know the ocean is friendly?

9.What two words contain thousands of letters?

10.What can you tell from Ethan's record card with extremely poor

      grades?

呼~

以上十個題目...

明日米蘭達老師公佈答案~~

要用心想歐~

答對了可以跟老師領糖果歐~~~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Miranda 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()